Wednesday, June 4, 2008

Nog steeds geen donderdag



Wat duurt dat lang voordat het donderdag is. Maar goed that's life. Ik wilde iedereen bedanken voor de ontzettend lieve reakties die ik gekregen heb, hier op mijn blog, de kaarten en het prachtige bloemstuk wat ik van mijn collega's uit de apotheek kreeg. Het klinkt raar maar ik besloten de kaarten en de foto's van de bloemen die ik gekregen heb mee te nemen naar het ziekenhuis en ze daar op te hangen als ik geopereerd ga worden. Lijkt me heel fijn om dat om me heen te hebben als het zover is.

Ik wilde graag op een paar reakties reageren hier op mijn blog. Daarmee wil ik niemand passeren en ik probeer ook niet teveel namen te noemen omdat ik altijd een beetje voorzichtig ben met het world wide web.

Ik ben bijna 11 jaar geleden aan hetzelfde geopereerd alleen toen was de cyste lang zo groot niet als nu. En er is toen ook niet aan mij verteld (of ik herinner me het niet; dat het terug kan komen)
Nee ik heb al die onderzoeken (nog) niet gehad. Ik denk dat in mijn verhaal de huisarts een hele positieve rol heeft gespeeld. Ik ben maandag 2 weken geleden bij haar langs geweest en toen heeft ze een spoedafspraak voor me gemaakt bij de gynacoloog. sávonds werd de buikpijn die ik de hele dag al had zo erg dat ze me doorgestuurd heeft naar het ziekenhuis om een blinde darm ontsteking uit te sluiten. Ik ben dezelfde avond nog opgenomen ter observatie zoals dat heet. Woensdag (terwijl ik nog in het ziekenhuis lag, onder behandeling van een chirurg) heeft mijn huisarts aan mijn man de verwijsbrief gegeven en hem op het hart gedrukt dat ik echt naar die afspraak met de gynacoloog moest.
Donderdagmorgen werd ik ontslagen uit het ziekenhuis met een afspraak bij de chirurg voor over 2 weken en daarna ging ik naar mijn afspraak in de poli met de gynacoloog. Blijkbaar zit ons systeem van gezondheidszorg zo in elkaar ???????
De gynacoloog zag met de inwendige echo meteen de cyste die op mijn blaas drukt en ook mijn darmen in de weg zit waardoor de klachten zijn ontstaan.
Het vervolg heb ik in mijn vorige post vermeld en volgt donderdag. En als ik morgen niet meteen opgenomen wordt dan wilde ik vrijdag een afspraak maken met mijn huisarts is de hoop dat zei me nog uit kan leggen wat ik met die afspraak bij de chirurg moet doen en om mijn bloeddruk te controleren want daar had ik ook medicijnen voor gekregen. En dan naar SaGa hoop ik, want daar heb ik nu toch wel zin in gekregen, en iedereen heeft me al verteld dat ik er echt niet op moet rekenen dat ik donderdag of vrijdag meteen opgenomen wordt. En Maria, gezellig om je weer te zien maar ik denk dat ik niet tot midden in de nacht zal feesten ..)zoals altijd zal ik me keurig gedragen en me alleen bezig houden met scrappen not!!!

Ik had me al een tijdje geleden opgegeven voor het summer scrap fest van Life time moments en daar heb ik nog 2 LO's voor gemaakt. Ik probeer nu toch wat foto's van junior weggescrapt te krijgen dus geen hoogstandjes met veel details dit keer maar snelle sketches met oude jeugdfoto's.

No comments: