Sunday, March 2, 2008

Net terug


Van een stormachtig weekendje Friesland. We hadden een voorjaarsarrangement geboekt in hotel Emmeloord, en hoewel het voorjaar ver te zoeken was kan ik het hotel echt iedereen aanbevelen. Voor 99 euro per persoon hadden we 2 overnachtingen met 2 keer diner. De kamer was lekker ruim en schoon en het restaurant is ook erg goed dus zeker voor herhaling vatbaar. Omdat er niet gescrapt is dit weekend een "ouwetje" deze LO heb ik gemaakt voor de Februari sketch challenge van Royal Lemon. Ik ben erg want er moet nog een klein golflintje op en ik wilde hem nog een beetje blingen rondom (er zitten wel blauwe dotjes glitterlijm op de streep) en nog een Mickey stans erop maar ja. De foto is nu toch al gemaakt en ook op de RL site geplaatst. En Lietje, inderdaad weer geen stempel, ik snap er zelf ook niets van hoe dat nu kan. Blijkbaar kun je ook zonder stempels scrappen......

1 comment:

Lietje said...

Tja, ik dacht al ;-) er mist iets