Friday, March 7, 2008

Een moetje


Ja soms moet het gewoon. Ik was foto's aan het klaar leggen voor het scrapilicious weekend voor morgen maar deze foto moest gewoon gescrapt worden. Heerlijk met verf geknoeid. Ik heb de foto eerst ingesmeerd met gel zodat ik daarna met vaseline en verf aan de gang kon. Daardoor krijg je de verf in van die verweerde strepen. Vervolgens de crackle paint eroverheen. Prachtige kleuren van het nieuwe(?) Webster papier. De randen met distress inkt gesponst om meer diepte te geven aan het geheel.

Deze foto is jaren geleden gemaakt. We zijn toen naar de Bijenkorf geweest waar een WS was van een groot make up merk (ik denk Chanel) vandaar de heftige kleuren. Vervolgens zijn we voor de lol ergens op de foto gegaan.

Vanavond ga ik met dezelfde vriendin (ze scrapt niet) uit eten in de Beleving in Utrecht. Een heel leuk restaurant in Utrecht waar life gezongen, en piano gespeeld wordt. Lekker bijkletsen en dan daarna het scrapweekend.

Ik ben in goed gezelschap dit weekend (zie Liesbeth's blog), maar we gaan er vooral een leuke dag van maken denk ik.
Nou het wordt nu wel echt tijd om te gaan pakken, iedereen heel veel plezier dit weekend.

No comments: