Sunday, December 2, 2007

kerstdrukte of toch niet?


Helaas moest ik deze LO flitsen om hem nog enigzins rdelijk op de foto te krijgen maar als je de prachtige KI kleuren kent moet je die er maar bijdenken. Het papier is KI van vorig jaar. De kerstboom is met de Silhouette gesneden en met goud gestempeld. Het achtergrond papier is met glimmermist gesprayed. Op de foto dotjes met pop up spul. embellishments zijn van Kandcompany en de post it van Heidi Swapp. Ik heb een geweldige cirkelsnijder van Fiskars maar toch weer de borden uit de kast gebruikt. Na de foto heb ik de buitenste hoeken nog even afgerond met een hoekpons voordat hij in de page protector ging.

Vrijdag 30 November:
We hadden een heerlijk rustig weekend gepland toen mijn zwager vrijdag belde of we toch geen sinterklaas zouden vieren ?!? Natuurlijk......Dus zaterdagmorgen met junior de stad ingeweest om nog 15 kadootjes te scoren. junior was mee om alles te dragen en hij heeft het zonder morren allemaal gedaan. Wat is het toch een heerlijke periode Sinterklaas. Vervolgens moest hij nog hockeyen om half 4 dus de mannen zijn naar de hockey gaan kijken, en ik ben met mijn schoonzusje naar Intratuin Halsteren geweest. Ze wilde nog graag wat winkelen en toen ik om half 2 weg ging uit het centrum was het al een puinhoop dus Intratuin leek me een goed idee. En dat was het ook. Wat is het toch een prachtige winkel. Eigenlijk hoef je niet naar een kerstbeurs te gaan als je gewoon naar Intratuin Halsteren gaat heb je alles gezien en kun je ook nog wat leuks kopen.(en wat lekkers)Sávonds hebben we een hele leuke Sinterklaasavond gehad en nu kunnen we dus met goed fatsoen de voorbereidingen voor de kerst gaan doen. Dus nog even wat oude (nou ja) dingetjes en dan alleen nog kerstplaatjes gedurende de maand December. Ik heb de blog van Tim Holts bij laat je uitdagen geplaatst omdat hij iedere dag gedurende 12 dagen een tag met een bepaalde techniek bewerkt en op zijn blog plaatst. Echt geweldig.
Verder heb ik me ook opgegeven voor de speciale nieuwsbrief van lifetimemoments waarin iedere dag een tip voor een zelfgemaakt kadootje staat gedurende 30 dagen. Dus iedereen veel plezier de komende periode.

Dit Tshirt heb ik gemaakt met de speciale strijkfolie en de hotfix steentjes. Hier heb je dus niet het hotfix apparaatje bij nodig. Gewoon een meter folie en wat leuke steentjes bestellen en je kan je Tshirt versieren met alles wat je kan printen. Gewoon de folie over je print heen plakken met schilderstape (plakkende kant naar boven) en de steentjes met de goede kant naar beneden volgens patroon erop leggen. Daarna volgens bijgeleverde beschrijving erop strijken en klaar is je Tshirt.

Deze LO heb ik gemaakt voor de 3de fotoswap op het forum van Piens atelier. Ik probeer altijd de LO iets te laten vertellen over de foto en daar heb ik bij deze foto wel even over na moeten denken. Tot ik op het idee kwam om voor de achtergrond een plaatje van internet te halen van de musical en die als achtergrond te printen. Viltlianen toegevoegd om ook wat storende elementen uit de foto weg te halen en wat sterretjes met de hotfix tang aangebracht voor de bijbehorende glamour. ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik de foto anders had moeten scrappen maar toch was ik er niet helemaal tevreden over. Ik twijfel dan wel omdat het een swap is van zal ik niet gewoon een mooie LO maken met wat leuke embellishments en dat als een soort lijstje om de foto heen. Is voor veel mensen denk ik toch wat prettiger voor de ogen.

No comments: