Monday, April 16, 2007

Vreemde mensen en geweldige mensen heb je toch

Maandagmorgen reed ik lekker in het ochtendzonnetje naar mijn werk. Helemaal opgeladen van een creatief weekend. Had er echt zin in. Was ook een keertje lekker op tijd (heb ik wel eens moeite mee). Reed met 43 km. per uur voorbij het bord waar ze snelheid meten. Vind ik belangrijk dat ik niet te hard rijd binnen de bebouwde kom. Licht aan vanwege de laagstaande zon. Ik had zelfs de snelweg genomen met het risico op file omdat ik het niet erg vond om even stil te staan maar die was er niet dus ideaal allemaal.
Sta ik in Roosendaal in de rij voor een stoplicht om rechtsaf te gaan. Het was een lange rij. Licht op groen maar ik kon er nog lang niet doorheen. Licht weer op rood, nou misscien dat ik de volgende keer er doorheen kom en misschien niet. Achter mij nog 2 auto's dus ongeveer 6 auto's voor me en 2 achter me. Komt er zo'n grote aso bak (cherokee jeep staat er op de schade papieren) naast de rij staan, moest ook nog rechtsaf. Maar goed. Als iemand haast heeft probeert hij hem er wel voor in de rij tussen te zetten toch? Nee dus, het stoplicht gaat op groen en hij rijd zo mijn autootje linksvoor in puin. AAAAAAaaaaaaaaaah. Dat geloof je toch niet. En ik had mijn fototoestel bij me en ik heb niet eens een foto gemaakt.

Gelukkig heeft de vrouw die achter me stond als getuige opgetreden. Ik was even helemaal de weg kwijt. Kon het gewoon niet geloven. Die mevrouw is meegereden en heeft geholpen de papieren in te vullen en haar naam als ale getuige ingevuld. Echt geweldig toch. Dus vandaag schade regelen en een bloemetje regelen voor die geweldige mevrouw. een toppertje dus.

1 comment:

Dymphie said...

goh meis, wat een schrik. Gelukkig dat er ook aardige behulpzame mensen zijn.
Ik las dat je bij ons aan de tafel was geweest (atc-blokje), leuk!