Monday, April 9, 2007

mixed media workshop



Zaterdag heb ik een heerlijk dagje creatief bezig zijn gehad op de Creatie. Ik volgde daar de mixed media WS van Mieke Smetsers samen met 2 andere dames. En het was echt een hele leuke en gezellige dag. Het was wel een klein groepje maar super gezellig en zo relaxed. De resultaten waren ook allemaal heel verschillend omdat iedereen toch zijn eigen kleuren en dingetjes uitzocht. We hebben een canvasje gemaakt. En aangezien ik dingen die ikzelf maak alleen in het toilet ophang moest er roze in komen. (Ons toilet is roze met zwart,LOL) Maar nu staat hij toch nog even in de woonkamer zo leuk vind ik hem.




Verder hebben we ook nog een kaart gemaakt en ik vond die van mij wel erg goed geslaagd al zeg ik het zelf. Zoveel diepte effect, dat is iets waar ik eigenlijk altijd mee bezig ben.








1 comment:

joke said...

hallo liezbeth,
Ik heb net jouw blog bezocht.Wat een lief potje met meisje erin gevangen, en ook je canvasje is erg leuk.
wel spannend hoor, dat nu iedereen in jouw dagboekje kan kijken.

groetjes Joke