Friday, April 20, 2007

free style fun


Het is zo heerlijk om te doen; freestylen. Lekker verven, tekenen, glitter toevoegen gewoon het knippen en plakken wat je als kind ookal zo leuk vond. maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het resultaat niet geweldig vind. Het is resultaat is eigenlijk niet mijn ding. Dus hier het resultaat van mijn geklieder van afgelopen week. De LO komt in het alfabet boek van mijn zoon Bob en omdat ik de P wilde vullen met fotograaf heb ik het engelse photographe gebruikt. Ik heb nog een R liggen om erachter te plakken maar moet nog even kijken hoe het geschreven wordt in het engels. De foto is geverfd en versierd en daarna heb ik met de LO hetzelfde gedaan. Het papier is van BG en cosmic energy van Corinne Delis. De grote ster geverfd en daarna van glitter voorzien. Het alfa is Abigail van QK en dit alfa wil ik door het hele boek terug laten komen om een beetje eenheid te krijgen.

2 comments:

Anonymous said...

Leuk idee met die ster als kader! Mooie layout!

Catharina Maria said...

Ziet er toch echt wel erg leuk uit hoor Liezbeth en je zoon zal er zeker trots op zijn denk ik .