Sunday, August 9, 2009

nog steeds aan het schuren en verven


Maar de trap is dan ook bijna klaar. Morgen moet hij er in want mijn man kan zo ook niet verder. En ik wil geen bouwstaking natuurlijk. Als hij bouwvak vakantie had gewild dan had hij het eerder aan moeten vragen,LOL.
Gisteren weer eens gezellig gescrapt op een crop bij Cora en samen met Corinne en Louise. Het was erggggg gezellig en we hebben ook nog wat gedaan. Onderwerp van mijn LO was natuurlijk het poppenhuis. Het is een moodLO geworden analoog aan de moodboards die sommige mensen maken om de inrichting van hun eigen huis te ontwerpen. De gebruikte materialen zijn restjes van het poppenhuisbehang en de vloerbedekking. En natuurlijk de gebruikte verfstalen. Misschien komt er nog een foto op van het poppenhuis als deze klaar is maar misschien ook niet.
Verder heb ik al beloofd dat er een housewarming komt van het poppenhuis als het klaar is. Maar ik denk dat iedereen dat al vergeten is tegen de tijd dat hij inderdaad af is, LOL. Voorlopig hebben we nog wel wat vakanties nodig dus volgend jaar misschien.

2 comments:

Cora Hoekstra said...

Dat vergeten we niet, als jij ons op de hoogte houdt van alle vorderingen.
Ik ben wel benieuwd of het past.

Liezbeth said...

tsja je komt natuurlijk alleen in de verhouding 1 op 12 het huis binnen,LOL. Is ook wel handig voor de drank. Die 1 op 12 glaasjes daarvan gaan er heel wat uit een flesje rode druivensap.