Tuesday, July 28, 2009

Beacon Hill dag 2


Beacon Hill is de naam van dit geweldige poppenhuis. En omdat mijn man zo snel bouwt hier al meteen de foto van dag 2. Gebouwt tussen het ontbijt en de koffie, dus dat gaat lekker. Het frame van de Beacon Hill staat al. Ondertussen slaan bij mij de twijfels toe. Hoe krijg ik de verlichting erin. Ik had het in gedachten helemaal voor elkaar. Super simpel eigenlijk. Je plakt in het hele huis de verlichtingstape, gaat om de muren heen door naar de volgende kamer enzovoort. Maar.........ik heb geen rekening gehouden met de deuren. Mijn man begon al over een verlichtingsplan.....Maakte de opmerking hoeveel lampjes heb je eigenlijk gekocht....eeeeehhhh.....2. Een hanglampje wat ik bij het poppenhuis kreeg en 1 schemerlampje bij de verlichtingsspullen om te kijken of het werkt.
O en waar zijn de scharniertjes voor de deuren.....iekkkkk....ik had toch alleen houtlijm nodig om het huis in elkaar te zetten????? Ja maar als je de deuren scharnierend wil hebben dan moet je die scharniertjes er nu op zetten.
Ik heb even gegoogeld en in Groningen zit een hele grote poppenhuiswinkel dus ik denk dat we die vandaag een bezoekje gaan brengen.

1 comment:

Lenet said...

Wat zal dat gaaf worden zeg. Ik vind dat wel mooi die poppen huizen.Hier op de markt staat altijd een kraam met allemaal poppenhuis spulletjes . Zoo leuk!
Heel veel succes ermee en ik ben heel benieuwd hoe hij er uit gaat zien als hij klaar is.
gtroetjes Lenet