Saturday, January 19, 2008

projecten afmaken



Eigenlijk heb ik de laatste tijd helemaal geen inspiratie om te scrappen. Daarom heb ik maar eens wat afgemaakt. Ik heb op Scrap a ganza deze juwelen doos gekocht van die serie die wit aangeleverd wordt (ik dacht creative imaginations) Deze doos heb ik met een lotiondoekje met kleine ronddraaiende bewegingen met de Blonde moments goudkleurige verf geverfd. Dit geeft echt een heel mooi marmer effect. Ook de inzetjes en de binnenkant zijn geverfd. Vervolgens heb ik op de rand met een soort kant stempel gestempeld en geembossed ook met Blonde moments roze poeder. Het papier komt uit de nieuwe BGlijn 2scoops. De randjes van het papier zijn ook ingesmeerd met de goudkleurige verf zodat het meer 1 geheel wordt. De inzetjes heb ik ook nog gesprayed met roze glimmermist. Dus heel veel glim op deze doos. Hij staat op mijn bureau en ik kijk er met veel plezier naar. Er zitten nu wat restanten chipboard vormen in en wat dingetjes van de MMalbum klas die ik ook nog eens af moet maken. Wie weet als deze inspiratieloze periode lang genoeg duurt?


Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor de dolls wedstrijd. Ik ben gek op stempelen op sheet en was ook erg tevreden over deze kaart. De sneeuwpop met stazzon zwart en daarna de sneeuwsterren met stass on wit op de sheet gestempeld. Daarna de sneeuwpop nog een paar keer op American craft gestempeld en op de tag die ik eronder wilde plakken. Zo heb je op de ene kant de afdruk van de stempel met het papier erachter. En op de andere kant van de kaart heb je het papier gestempeld en op de plaats van de sneeuwpop geplakt. De sheet haal ik gewoon bij de hobby winkel daar hebben ze verschillende diktes.

Voor het scrappersanonymous forum mag ik een sneak plaatsen van een freestyle LO die ik gemaakt heb. Die link je door via een plaats op het net dus vandaar dat ik hem eerst hier plaats. Vind het altijd leuk zo'n fotoswap. Het is niet te groot dus niet teveel werk en je krijgt hele andere stijlen terug voor in je scrapboek. Ik heb al een paar keer een gewone fotoswap gedaan en nu dus een keertje een freestyle fotoswap.

1 comment:

Lietje said...

Wat een leuk kaartje is dat geworden.
Hoezo geen inspiratie ????