Saturday, January 12, 2008

Every day holds the probability of a miracle


Vorig jaar ging ik als chauffeur mee met de school van junior naar de verschillende middelbare scholen om de 6de klas leerlingnen kennis te laten maken met de mogelijkheden. Zo gingen we ook naar een VMBO praktijk opleiding waar we als ouders ook een rondje mochten maken. Wat een belevenis, ik had er zo op school gewild. Het was net een boerderij op schoolformaat met houten koeien met melkmachines, maar ook levende dieren. Dit kuikentje mocht ik vasthouden en een mede ouder heeft een fotootje gemaakt met het toestelletje wat ik altijd in mijn tas heb zitten.

De foto heb ik nu gebruikt in een freestyle LOtje. Restanten papier van KI en Kand company. Het KI lace papier was wit en heb ik met een bronskleur geinkt. de foto en de achtergrond zijn blauw geverf en daarna met glimmermist turqouise besproeid. Dit geeft echt een prachtig effect. De combinatie van verf en glimmer mist kan ik iedereen aanraden. De tekstballon om de miracle stempel heen heb ik getekend met een embossingstift en daarna met distress poeder geembossed net als de pijl. Sinds de uitleg op de site van Tim Holtz ben ik dat poeder veel meer gaan gebruiken. Als finishing touch nog wat sterretjes uit foam gesneden met de QK. De journalling wil ik nog op de foto schrijven maar ik weet nog niet precies hoe dus dat laat ik nog even zo. kan ook nog best op de achterkant van de LO terechtkomen. Doe ik wel eens vaker als de foto eigenlijk alles zegt. Dan zet ik de wie.wat.waar.wanneer gewoon op de achterkant van de LO.

1 comment:

Lietje said...

mooi geworden Liezbeth