Sunday, June 10, 2007

Zeg het met bloemen


Vandaag gewerkt aan de uitdaging van de wednessdaystampers. De opdracht was bloemen. Ik wilde graag de blaadjes uit een eerdere kit van de Creatie gebruiken en het frame van de laatste kit met lijntjes en journalling vullen. Het frame uit de laatste kit moet nog steeds uitgesneden worden maar ik werd zo meegesleept door alle bloemetjes. Er is eerst rondom gestempeld met schilderstape op een halve cm. van de buitenkant om een rand te krijgen en de stempels uit te lijnen. Daarna de foto met een frame, een postzegel en een digitale stempel bewerkt en afgedrukt op mat fotopapier. Vervolgens met een mal bloemen erbij getekend ook over de foto heen en vervolgens lekker geschilderd. Met gewone verf en met de Blonde moments poeders voor een prachtig bling effect.
Last but not least nog wat prima flowers en hij is bijna klaar. (het framepje met de journalling moet er nog bij maar dat komt in een later stadium. Ik weet namenlijk nog niet of het een dubbele LO gaat worden en in welk album hij komt dus wat voor titel erbij komt.
De foto is trouwens echt een foto waar ik helemaal blij van wordt. Mijn man die geduldig zit te wachten terwijl ik de foto's maak die ik graag wil maken in de keukenhof.

11 comments:

Anonymous said...

Ziet er prachtig uit.

Barbara said...

Really pretty.

Anonymous said...

WOW! I love it!

moi said...

This is really unusual but eye catching!

deb said...

Very pretty work.

Mieke said...

Schitterend!!

Anonymous said...

Echt heel erg mooi!!!

Anonymous said...

Looks great.

Apollox said...

That's really cool, funny!

Dymphie said...

Hele leuk LO Liezbeth. Die creatie blaadjes zijn super :)

Julie Prichard said...

I really like the look of this!