Sunday, June 17, 2007

POWW 2




Ik heb dit weekend weer meegedaan met Pien's online workshop weekend en het was weer erg leuk en inspirerend. De eerste WS gisteren was een klein album (10x10 cm) in een doosje. Erg leuk maar wel zoveel werk dat ik aan de andere WS nog helemaal niet toegekomen ben. Volgende keer begin ik weer met een LO WS dan krijg je wat meer af in zo'n weekend.
Toch was dit ook erg leuk. Zo'n albumpje vul je een beetje met wat foto's die je over hebt (in dit geval van de Efteling) en dan wat stempelen en tekenen erbij en het is algauw leuk. Ik ben trouwens wel tot de conclusie gekomen dat de stippen foamstempel van Heidi Swapp volgens mij wel mijn meest gebruikte stempel is. heidi krijgt dat bij mij toch iedere keer weer voor elkaar. De masks zijn ookal zo vaak gebruikt dat ze eigenlijk aan vervanging toe zijn. Ik wilde dat ik eens kon stoppen met het kopen van al die mooie embellishments en me gewoon kon houden aan de dingen die ik gebruik. Cardstock, verf, foamstempels, chipboard en een zeldzaam patroonpapiertje. Ach ja, gelukkig is het shoppen op zich ook erg leuk,LOL.

2 comments:

Anonymous said...

Ziet er leuk uit Liezbeth, ben benieuwd wat je nog meer hebt gemaakt. Voor mij was POWW2 iets te dicht op SAG.

Catharina Maria said...

Erg mooi van kleuren geworden !