Saturday, June 9, 2007

Kasteeltje bouwen


Op de zaterdagavondcrop van Scrap a ganza ben ik begonnen met dit lieve roze kasteeltje. Ik heb altijd moeite met WS afmaken dus heb ik zaterdagavond een leuk kasteeltjes album van creative imaginations gekocht en dit heb ik roze geverfd met een babydoekje en de aparte roze verf van blond moments. Heel erg leuk zo'n albumpje voor Disneyfoto's of Eftelingfoto's dus heb ik er keukenhof foto's ingedaan LOL. Ik had van die leuke kunstfoto's en lekker roze bloemen gefotografeerd dus waarom niet. De foto heeft erg weinig scherptediepte maar ik wilde niet flitsen en dan heb je toch wat te weinig licht op het moment om het er beter op te krijgen.
ik heb trouwens de nieuwe lijn van Elsie gebruikt in het albumpje. Ik dacht van tevoren dat het mijn lijn niet was maar ik vind hem toch erg leuk geworden. Het papier heeft niet alleen verschillende kleuren maar ook verschillende licht donker varianten waardoor je een veel speelser effect krijgt.

No comments: