Wednesday, May 16, 2007

Volkomen helder


De eerste LO Happines had ik al heel lang in mijn hoofd zitten en toen ik de uitdaging op dutch dares las dacht ik hier meteen aan. Van alles 1 en in 1 woord je gevoel van de afgelopen week weergeven. Ik heb Fiskars cirkelmallen waardoor ik makkelijk grotere cirkels uit papier kan snijden. Echt een ideaal ding. De uitgesneden cirkel heb ik onder mijn transparant gelegd en vervolgens de Heidi Swapp Blaadjes op het transparant geplakt zodat ze mooi in de cirkel vielen. Overgetrokken met de Posca bruine pen in vervolgens ingekleurd. Papieren achtergrond met de foto erop erachter geplakt. Op de andere kant (Ik had dubbelzijdig papier genomen) heb ik de I van Internet LO gemaakt voor in Bob zijn ABC. Ik heb hem om zijn favo site gevraagd en daar een foto van gemaakt. Deze zit in het boek tegen een blauwe LO aan wat weer een mooi tegenwicht geeft tegen al het blauw uit de foto. Ik houd heel erg van dit soort doorkijk grapjes in een album. Houd het speels vind ik.
Verder houd ik er ook van om verschillende fotomaten in een album te hebben dus daar moet ik maar eens aan gaan werken in dit ABC. Ik gebruik nu wel erg veel 10x15 foto's en 1 foto LO's.
Ben beniewd wat julie ervan vinden. Ik vind het altijd leuk als je commentaar achterlaat.

No comments: