Sunday, May 6, 2007

feest-herdenking-feest-herdenking.




Wat een week is het toch. Eerst Koninginnedag dan dodenherdenking dan bevrijdingsfeest en dan het herdenken van Pim Fortuin. Wat mij betreft vond ik de koninginnedag op TV super saai dit jaar. We beginnen de dag altijd met de koningin en een oranjesoes. Die laatste was weer heerlijk maar de koningin in Woudrichem was te saai voor woorden. Veel te weinig mensen om er een dolle boel van te maken en veel teveel familie die echt wel zijn best deed maar ja.......vis happen.
Voor Bob zijn ABC heb ik een oude koniginnedag gescrapt. Tussen de zwarte lijnen staat de datum en dat de konigin toen op bezoek kwam in Bergen op Zoom. Het kroontje is boven de datum geplakt. Het oranje is met de nieuwe Posca pennen gedaan van Dolls en decorations. Die zijn wel een beetje dikker dan fine liners maar geweldig om te kleuren.

Verder heb ik deze week ook een LO gemaakt van een van de eerste babyfoto's van Bob. De vorige pizzadoos had van dat mooie lichtblauw erin dus dan denk je gelijk aan de babyfoto's. Tenminste, ik wel. Ik was van plan uit een beige bruin bloemen te knippen en wilde daarnaast wat bloemen overtekenen op het lichtblauwe vellum om erbij te plakken. Maar na het overtekenen en uitknippen vond ik de nu gebruikte bloemen mooi en voldoende dus de anderen heb ik niet gebruikt. Op de klok de geboortetijd van Bob. O en ik had eerst een rechthoek uit het schulpjesblad gesneden om diepte te krijgen in de achtergrond. Het wit/blauwe bloemetje is een wit relief vel waar ik met lichtblauwe stempelinkt overheen ben gegaan. En verder gewoon lekker vol geplakt.

Voor de wednessdaystampers is de opdracht deze week Egypte en aangezien ik daar echt geeneen stempel in heb zal ik die aan me voorbij moeten laten gaan deze week. Jammer hoor, maar ja, volgende week beter.

2 comments:

Nicole said...

Via, via ben ik op je blog terecht gekomen, wat heb je mooie LO's erop staan en dat grunge kaartje vind ik geweldig...

gr Nicole

Nellie Hulsman-Lodders said...

Gave layouts, Liezbeth! Heel erg leuk en stijlvol. Je blijft er naar kijken en weer iets nieuws ontdekken!
gr Nellie