Tuesday, March 2, 2010

Afscheid ?


Van de week had ik het er nog over met mijn man. Alle schade aan mijn auto komt van het parkeren. Dus gisteren kwam de overbuurman op het werk binnen lopen want er had iemand tegen mijn auto aangereden. OK...... denk je dan.

Loop ik naar mijn auto toe, hee die had ik toch keurig netjes langs de stoeprande geparkeerd? Nu stond hij scheef op de stoeprand geschoven???? Aan de andere kant was de oorzaak te zien. De dader heeft tegen mijn linker voorkant aangereden en dat is zo hard gegaan dat mijn auto aan de andere kant de stoep op is geschoven.
De dader een oudere heer die doorgereden is, heeft eerst de auto aan de andere kant van de weg geraakt en daarna die van mij. Gelukkig waren er getuigen die ook een verklaring afgelegd hebben. Mensen helemaal top.
En die meneer adviseer ik om nooit meer in een auto te stappen. Het was een mooi grote auto en een automaat. Maar zoals de omstanders ook zeiden. Mijn auto stond langs een kinderspeelplaats. Als hij mijn auto al zo de stoep op duwt, wat was er dan gebeurt als mijn auto er niet gestaan had. Dan was hij waarschijnlijk zo het kinderspeelplaatsje opgereden.

No comments: