Saturday, June 6, 2009

Ik heb een boom gekocht


Of een boom ? eigenlijk is het nog maar een tak ..... een gedicht uit de Flow wat ik gebruikt heb voor deze LO met een foto van mijn zoon. Hij is enorm gegroeid en zit met zijn bijna 16 jaar op de drempel naar volwassenheid. Het gedicht vond ik er erg goed bijpassen. Het is zo'n LO geworden die je met veel plezier maakt. Nog een stempeltje hier, nog een bling steentje daar, misschien nog wat verf, een beetje doodelen.
Vandaag een leuke dag gehad bij Paper and pictures in Doorn. Lea had een crop georganiseerd met veel mensen van Royal lemon, en het was leuk om iedereen eens te zien en anderen weer te zien. de sfeer was erg goed en er werd ook lekker gescrapt. Mooie dingen gezien van de anderen en ik heb zelf ook 2 LO's afgemaakt op de titel na, en 1 Prima paintable geverfd dus die is ook klaar voor de foto's.

No comments: