Wednesday, June 24, 2009

Art and artist




Met junior op hockeycamp zijn wij het weekend eens even lekker gaan Rotterdammen. Bij de Bijenkorf kwamen we dit varkentje tegen waar ik helemaal weg van ben, dus gekocht. Ik houd enorm van de tegenstelling van de luxe lijst en dan een schilderij van een varkentje erin. Natuurlijk moest hij gelijk gefotograveerd worden en gescrapt. Op de achterkant heb ik een simpele LO gemaakt om de rekening en de bio van de artiest te bewaren. Sinds zaterdag kijk ik regelmatig even naar mijn varkentje.

Smooch wil niet echt wat ik wil. Ik was helemaal enthousiast dat ik de smooch gevonden had. Hier zou je metaal mee kunnen verven en na ongeveer 10 minuten zou het droog zijn. Dus zaterdag een aantal bradjes en een bedeltje geverfd. Nou het is nu nog niet droog. Echt waardeloos spul dus. Voor gewone verf wel leuk maar veel te duur.

2 comments:

Lietje said...

Sorry Liezbeth, lig toch echt bijna in een deuk. Jij probeert mij die Smooch aan te smeren als een gemist item........ doet 't het niet wat het moet doen...... bwahahaaaa..... sorry leedvermaak.
hou het dus maar op de gesso en m'n copics..... ideetje ;-D

Liezbeth said...

Ja Lietje daarom ben ik ook maar met de billen bloot gegaan. Was zo blij dat ik het gevonden had in "de winkel"en nu is het niks.