Thursday, May 8, 2008

national scrapbooking day






Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan het NSD event op lifetimemoments en wat was dat leuk. Er waren heel veel klassen en challenges en heel veel voorbeelden en deelnemers waardoor het heel inspirerend was.
En ik ben dan ook ongelooflijk (voor mijn doen) produktief geweest. Het voordeel van zo'n challenge en klas die je ook graag wil plaatsen is dat je jezelf een tijdslimiet oplegt waardoor je eerder geneigd bent iets gewoon af te maken zonder al die tijdrovende details waar ik nog wel eens een handje van heb. Dus geen draadjes door de knopen en borduursteekjes maar ik ben er toch heel tevreden over. Weer een paar LO's voor het opgroeialbum van Bob en LO's over Utrecht en Parijs gemaakt. Ik heb ze wel erg ver moeten verkleinen om ze op lifetimemoments te kunnen plaatsen dus je kunt het plaatje niet te ver vergroten.

1 comment:

Anniek said...

Mooie layouts!! Toevallig zijn ze allebei met foto's van steden waar ik gewoond heb!