Sunday, May 18, 2008

bad blogger

Dat lees ik vaak op andere blogs en dan denk ik, hoezo, het is toch geen moeten? Maar toch voel ik me nu wel een beetje zo. Ik ben dit blog begonnen voor mezelf, om mijn creatieve werk een beetje vast te leggen en te zien in welke richting ik ga.
Maar zeker als je regelmatig commentaar krijgt en je ziet op je site meter dat er iedere dag bezoekers komen dan raak je verslaafd. Verslaafd aan de aandacht, ik geef het toe........
Daarom wil ik iedereen die regelmatig langs komt bedanken voor julie bezoekjes en leuke commentaren. En dit is geen afscheid, ik ben alleen creatief niet erg gemotiveerd op het moment. Ben wel met een paar dingen bezig maar ik maak even niets af. Hebben julie dat ook weleens? Dat je gewoon iedere keer aan wat anders begint zonder iets af te maken? Misschien moet ik eens een foto van mijn halve LO plaatsen ter illustratie. Ik vind hem echt leuk worden. Alleen ik heb besloten dat er een ovaal uitgesneden moet worden en dan zo'n Heidi Swapp ornament papiertje erachter. En in plaats van mijn ovaal snijding te pakken begin ik eerst aan de SaGa swap, heb ik al een half flesje glimmermist opgespoten, begin ik aan een LO van een online weekend die ook half af ligt.
En nu ook nog een half af bericht op mijn blog. Geen kop en geen staart, geen einde want misschien maak ik toch nog wel wat af en plaats ik dat vandaag of morgen........wie weet.

No comments: