Friday, March 20, 2009

Scrap-a-licious dag 1

Wat was het leuk vandaag. De workshops zijn echt super leuk. Hele mooie materiaalpakketten met aparte dingen erin. En een gezellige groep mensen. We begonnen met de workshop met Adirondack sprays. Heerlijk met verschillende materialen sprayen. In een hele korte tijd werden er verschillende mogelijkheden uitgelegd waarna we aan de gang konden. Er was ruim voldoende materiaal voor 3 LO's en een groot aantal van de mensen had er ook 3 af. Zelf had ik er 1 af waar ik heel tevreden over ben. Foto's volgen.
Daarna een artjournal. Ook al zo'n mooi pakket met leuke en aparte materialen. Natuurlijk krijg je een artjournal niet in 1 1/2 uur af maar ik ben toch heel tevreden over de voorkant. En als ik niet was gaan borduren had ik het boek als frame in ieder geval af kunnen hebben.
Het album van Corinne was natuurlijk ook weer een mooi werkje met een nieuwe techniek erin. We hebben het helemaal geverfd met pearl verf en daarna met alcohol inkt bewerkt. Een erg mooi effect. Ook in dit pakket zaten weer erg veel materialen om het album af te maken.
En als laatste de kaart workshop. Omdat Nancy verhindert was heeft Corinne deze WS zelf gegeven en ook dat was erg leuk.2 heel verschillende kaarten maar allebei erg leuk. Foto's volgen.
Had ik al gezegd dat het eten ook weer zo geweldig was? Ik verheug me al weer op morgen en dan zal ik proberen wat foto's te maken overdag van mijn eigen werk zodat ik julie hier ook wat kan laten zien.

No comments: