Sunday, March 15, 2009

knotsgekke kaartendagen



Bij de stempelstudio was het geen enkel probleem om foto's te maken. Bij heel wat kramen hingen er bordjes verboden te fotograveren. Zal wel aan mij liggen maar als je toch voorbeelden op een beurskraam hangt om je spullen te verkopen dan mag je daar toch ook foto's van maken ??????



Bij de Pergamano stand mocht je gratis een leuke kaart maken. Echt heel leuk om de techniek te leren kennen, en je weet meteen of het iets voor je is.



En inderdaad knotsgek was het. Wat mij betreft was het gewoon te druk. Je kon niet bij de kramen komen om even rustig te kijken en dan houd het snel op. Het heeft wel een groot voordeel, je geeft weinig uit. Een paar stempels bij de stempelstudio waar ik ook rustig de kaarten mocht fotograveren. En nog wat praktische aankopen zoals de nieuwe dunnere EZ mount en doorzichtige krimpie dinkie. En ja julie zien daar ook van die gouden en zilveren lijnstickers. Ik vond de vogeltjes en bladeren erg leuk en wilde ze maar eens gaan bewerken met alcoholinkt.
Volgend weekend het Scrap-i-licious event van Corinne Delis waar ik mooi wat geld voor over gehouden heb. Nu alleen nog zien een oud boek en een dikke lijmpen van de Hema zien te scoren.

No comments: