Monday, December 1, 2008

De wereld draait door en door en door en door

Guido Weijers bij de wereld draait door. Daar wilde ik natuurlijk naar kijken. Vind hem zo geweldig. Altijd aktueel en origineel en zelden of nooit een ongepaste grap. Dus dat moest ik zien. Maar wat een grachtengordel klupje is dat zeg. Daphne Bunskoek die net doet alsof ze geenstijl niet kent of het niet leest. Alleen maar zeuren over 1 stukje van geenstijl over Kay van der Linden. Gelukkig dan komt eindelijk Guido Weijers, ik ga al recht zitten. Beginnen ze (Matthijs van Nieuwkerk en Daphne B.) die ook nog eens af te katten. Zogenaamd met zaken die andere cabaretiers over hem zeggen. PARDON. Krijgen we nu ook al het jaloerse geroddel van de grachtengordel op TV ??????
Maar Guido was natuurlijk geweldig. Vertelde smakelijk over zijn begin van 6 jaar geleden waar Lebbis en G????? (sorry nooit van gehoord) nu nog boos over zijn. Guido je bent top. En ik voelde me voor het eerst echt Brabander gisteren. Ik dacht dat de politiek geen enkel gevoel voor de werkelijkheid heeft. Maar na een avondje met de wereld draait door en Pauw en Witteman begrijp ik dat die Hilversumse kliek goed met die Haagse kliek samen gaat. Morgenavond maar weer lekker hobbyen na het werk, LOL.

No comments: