Sunday, October 14, 2007

Mijn hondje gepimpt.


Afgelopen vrijdag hebben we weer een supergezellige crop gehad in de winkel van Pien's atelier in Rotterdam. En natuurlijk had ik mijn bling bling apparaatje weer meegenomen. Op het design it yourself forum is een wedstrijd uitgeschreven bling je huisdier waarbij het natuurlijk absoluut verboden is je huisdier zelf te mishandelen met bling maar verder is alles toegestaan zo ongeveer. Via de bling bling link kan je doorklikken naar het forum. Er staan echt al hele leuke dingen op. Zelf had ik een foto van Roy geprint voor de crop. Roy is bij ons gekomen toen mijn schoonmoeder overleed en was eigenlijk al een hondje op leeftijd. Maar zo'n lief dier. Helaas hebben we hem maar een jaar of 2 mogen hebben maar hij heeft een onvergetelijke indruk achter gelaten. Dit is mijn favoriete foto van hem. Hij was heel moeilijk te fotograveren omdat hij zijn oren een beetje naar achteren deed zodra hij in de gaten had dat hij je aandacht had en dan liefst ook meteen naar je toe kwam. Ik heb van die mooie (vind ik zelf) geelgroene bloemen van de Action die ik nu eindelijk eens wilde gebruiken maar op een af andere manier pasten die toch net weer niet binnen het frame. Dus ik heb hem maar zo gelaten. Mijn man wilde deze al aan de muur hangen dus ik denk dat hij hem ook erg leuk vind geworden.


daarnaast wil ik ook iedereen een keer bedanken die soms of regelmatig een berichtje achterlaat op mijn blog. Het is zo enorm leuk om te merken dat je blog gelezen en gewaardeert wordt.

No comments: