Monday, October 8, 2007

bling bling



Vorige week kreeg ik de kandi cane professional touch binnen van www.rhinestoneshop.eu en sindsdien wordt alles geblinged wat maar even tegen waarmte kan. Het is echt een super apparaat. Het is eigenlijk een soort soldeerboutje met verschillende aansluitstukjes om de steentjes vast te lijmen. De steentjes hebben al een lijmlaagje wat smelt met warmte (hotfix) en het apparaat laat je even opwarmen en vervolgens zet je het een paar tellen op je steentje, even laten afkoelen en het zit vast. Ik gebruik eigenlijk alleen het kleinste platte stukje en dat zet ik gewoon op mijn steentje, werkt geweldig. In de vorige LO had ik het al op een halve cirkel gebruikt en hierbij de kaart waar ik het in gebruikt had. De kaart is opgestuurd voor een swap en aangekomen dus ik kan hem nu rustig plaatsen.

3 comments:

M@ureen said...

Heb natuurlijk gelijk even op je blog gekeken naar de "steentjes", wat een mooie kaart Liezbeth!!!
Enne .... ik verheug me ook zo op mijn applicator (is onderweg vanuit de States) :-)

Yitte said...

Wat een pracht kaart liezbeth. Ik stond in dubio over de hotfix applicator maar je trekt me nu helemaal over de streep.

Nellie Hulsman-Lodders said...

PRACHTIGE kaart, Liezbeth! Dat bling bling apparaat lijkt me ook helemaal te gek!