Friday, August 31, 2007

Life list


Deze LO heb ik ontvangen van Stephanie. Het was een fotoswap waarbij je een foto opstuurd en een LO terugkrijgt. Erg leuk want aan de foto's is ook wel te zien hoe verschillend de LO's in stijl zijn.


Ook weer meegedaan aan een swap op scrapbook.nu Deze LO heb ik gemaakt voor Stephanie.


Helemaal in in Amerika om het een life list te noemen. Maar ik denk dat iedereen wel zo'n lijstje heeft met wat hij graag wil doen. Bij ons op het lijstje staat al jaren op nummer 1 een huis aan het water. Daarnaast zijn er een aantal dingen die ik graag eens wil doen of al gedaan heb. Bijvoorbeeld Barcelona en Berlijn heb ik al gedaan. Maar deze zomer zijn we naar Parijs geweest en heb ik deze avond foto van de Eiffeltoren gemaakt. Echt iets wat ik heel graag wilde doen.
Het volgende wat al jaren hoog op mijn lijstje staat is euroDisney in kerstsfeer. Wie weet dit jaar??

1 comment:

Mika said...

Love your LO walking with friends, Are the letters handwrighting? Hope to see you sometime on my blog