Friday, March 21, 2008

Chocolade eitjes zoeken.....of niet?

Onze zoon van 14 jaar vindt het nog steeds leuk om paaseitjes te zoeken. Maar het ziet er niet naar uit dat het erg mooi weer wordt dus dat wordt binnen zoeken. Nu is paaseitjes verstoppen simpel maar ze terug vinden niet altijd gemakkelijk. Ik denk dat iedereen het wel kent dat je in de zomer nog eitjes tegen komt.
In de nieuwsbrief van Lifetimemoments stond deze ideale oplossing. Een puzzel van 9 stukjes die je in huis verstopt en als alle stukjes gevonden zijn zet je hem in elkaar en draai je hem om. Op de achterkant staat dan waar het paasmandje of de paasverrassing is. Mijn puzzel moet nog opgeleukt worden met een paasmandjes sticker maar ik wilde hem toch alvast plaatsen voor al die moeders die net als ik op het laatste moment nog zoiets willen maken.
Ik geef toe het is niet echt een mooie uitvoering maar ja dat krijg je met haastwerk. (en niet alleen haastwerk, ik wilde donkerbruine Tulip dimensional paint gebruiken, wat een rotzooi is dat, nooit kopen is mijn advies).Ik weet trouwens zeker dat het mijn zoon niet uitmaakt hoe het eruit ziet.



No comments: