Sunday, April 13, 2008

PAT 2008


Zaterdag was het zover. Pien's album track 2008. Het was weer een geweldige dag met een heel mooi resultaat. Ik was er al voor half 10 doordat het zo rustig was op de weg. Gezellig bijgekletst met iedereen, kennis gemaakt met wat nieuwe mensen die ik nog niet echt kende maar wel kende van het forum en natuurlijk nog wat gewinkeld.
Van Liesbeth kreeg ik werkelijk een prachtig kado voor de tote die ik haar gegeven had en waar ze veel plezier van heeft. Ik was vandaag echt in dubio, met dat mooie pakket beginnen of toch eerst het PAT album afmaken. Maar mijn goede voornemens hebben gewonnen, ik ben verder gegaan met het PAT album. Maar zonder de zweep van Regina erover gaat dat toch een stuk langzamer. Het hele album was vrijwel af gisteren. Alleen nog wat details en journalling toevoegen. Ik had een paar foto's niet ingeplakt omdat ik ze nog een schuurrandje wilde geven of een fotomatje maar verder was het album af. Maar vandaag hadden mijn mannen andere plannen dus ik kwam pas laat aan het scrappen toe. Dus bijgaand mijn favoriete LO die af is en verder met de rest.

O ja, webprint.nl geeft tot vanavond 12 uur 1 miljoen foto's weg van 10 cm, maximaal 100 foto's per persoon. Ik heb net nog besteld en ik kreeg ze nog steeds gratis dus misschien leuk om nog te proberen?
Ik heb gewoon heel veel foto's van 2006 besteld en zie wel hoeveel er bruikbaar van zijn.

1 comment:

Lietje said...

potverdriedubbeltjes dacht vanmiddag, ach Liezbeth bekijk ik vanavond wel..... tja je had wel gezegd dat je een PAT bijdrage had neergezet maar niet de rest van je verhaal ;-(

ps en weer zonder stempel vind ik 'm helemaal top!